Dagens projekt?

Skrivet den: 2015-03-31 kl. 08:47:22 / Kategori: That is that
God morgon! 
Hoppas allt är bra med er där ute. Påsklovets andra dag är här och jag börjar bli lite lätt rastlös. Vädret är sämre än sämst så jag känner mig aningen begränsad i vad man kan hitta på. 

Jag har varit uppe sedan sju imorse och tvätten är i full gång. Sen då?? 

Dagens lilla projekt är den här fönster-ramen. Den har sandpapprats lite och jag funderar på vad jag ska göra med den. Funderar på att måla den vit, men då kanske den förstörs? Och hur ska den sedan hängas upp?? Förslag mottages gärna. Heminredning är inte riktigt min grej! 


Sen väntar jag på att Niklas ska piggna till så vi kan sticka till gymmet. VAKNA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0