Fina onsdag

Skrivet den: 2015-03-11 kl. 07:36:53 / Kategori: That is that
God morgon! 
Det ser ut att bli en fin dag idag. Jag har sprungit runt som galning i lägenheten nu på morgonen och fixat med blommor, gjort matlådor, plockat undan tvätt, och massa annat så det känns som om klockan är närmare 12 än 8. Jag kommer antagligen bli jättetrött i eftermiddag. Jag är redan hungrig också, så det hade inte gjort något om klockan faktiskt varit tolv. Ändå så gillar jag det här med periodisk fasta starkt. Jag är hellre hungrig nu på förmiddagen än på kvällen, då det bara hade slutat med något onyttigt!

Jag känner lite träningsvärk i rumpan efter gårdagens lek på gymmet. Det gillar vi såklart! 


Bussbild! Som vi saknat dem ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0