Gårdagen!

Skrivet den: 2015-03-08 kl. 07:42:12 / Kategori: That is that
Igår var det hippiekväll hos Vanessa. Jag bestämde mig för att gå all in med min outfit. Jag älskar sådana här saker så varför inte. Vi åt tillsammans och umgicks. Utgång planerades och de andra drack lite medans jag sörplade red bull light. Sedan hade plötligt alla bytt om från hippie-kläder till snygga party-outfits och där satt jag som en jäkla hippie med vattenfast peace-märke på kinden. Jag bestämde mig att det var dags att avsluta kvällen utan utgång för min del. Det är ju ändå förfesten som är roligast  ;) 

Därför sitter jag här nu. Pigg som en lärka och väntar på att Vasaloppet ska dra igång. Det har nog aldrig hänt innan! Jag väntar på att söndagen ska dra igång på riktigt. Solen skiner redan :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0