Tidig söndag!

Skrivet den: 2015-03-15 kl. 07:30:32 / Kategori: That is that
Asså dessa tidiga söndagsmorgnar. Jag tror inte att jag gillar dem faktiskt. Jag hade hellre tagit en ordentlig sovmorgon. 

Men nu är jag uppe och det är mer än 2,5 h till spinning så vi får se vad jag hittar på tills dess :) 

Lite bilder från allt gott igår! Satan vad jag åt kändes de som. Lyckligtvis lyckades jag skicka hem det mesta med Macke och Jennifer. Jag vill inte ha allt godis här hemma, en fuskdag räcker. Idag är det som vanligt igen! 

PS. Glassen var såklart underbart god! Och ni kan inte hitta något som fattas på de där tacos-bordet :) 









Kommentarer
Postat av: Thomas

Snappsglas?

Svar: Snapsglas? Icke! :)
Dessi

2015-03-15 @ 12:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0