Vad hände?!?!

Skrivet den: 2015-03-04 kl. 18:11:43 / Kategori: That is that
Jag var precis på väg ut för att träffa mamma. En PW stod på schemat. Då kommer Daniel hem med en orange stadiumpåse. "-Till dig" varför då kan man undra. "För att jag tycker om dig" En himla bra anledning. I påsen låg de där skorna jag så länge tittat på. De där skorna jag ville ha för de var så snygga och coola samtidigt som de är svart-vita som jag älskar. Jag blev helt chockad och ställd. Fattade ingenting. Sen grät jag lite av lycka, testade skorna (helt underbara) och sprang till mamma. 

Jag har världens bästa pojkvän och sambo. Fast det tyckte jag igår också!! 




Mina NIKE FREE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0