Going Abroad

Skrivet den: 2015-05-22 kl. 07:09:00 / Kategori: Dortmund 2015
Efter en natt hos Sara och Emil i Lund (tack så jättemycket) sticker vi nu på en weekend i Tyskland, närmare bestämt Dortmund. Vet inte om det finns så mycket att göra där egentligen men det ska kollas på fotboll! Daniel fick en fotbollsresa till Dortmund av mig i julklapp (roligaste presenten jag någonsin gett någon.) och nu är det dags. Jag räknar med WIFI på hotellet och på andra ställen runt om i staden så en ny kategori är det också dags för. 
 
Min tredje utlandsresa 2015. Fem var målet. Två är gjorda (London och Ungern) och efter Tyskland har jag två till inbokade (Turkiet och Thailand). Vem vet, kanske blir det fler ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0