I did it!!

Skrivet den: 2015-09-01 kl. 21:24:41 / Kategori: That is that
Första power-passet är gjort. Gud vad skönt att premiären är över!!

Jag var supernervös innan och visste knappt var jag skulle bli av. Daniel bara skrattade åt mig här hemma. Inte blev jag lugnare när jag kom till gymmet och det bara strömmade in folk. Herregud, vi fick ju knappt plats! Jag körde på, missade på några bitar men fortsatte. Ibland märktes det säkert och ibland märktes det inte. Huvudsaken är att jag aldrig slutade eller stod handfallen vid något tillfälle. Självklart känner man alltid att det kan bli bättre, men det kändes som en okej start! Nästa tisdag kör vi igen :) Svettigt var det i alla fall.


Svettigt värre :) inget går upp mot lite "pattasvett" haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0