Inte pigg men piggare

Skrivet den: 2016-12-26 kl. 20:44:50 / Kategori: That is that

God kväll! 

Idag har jag varit mer aktiv vilket känns super. Jag har städat här hemma, varit och handlat och fixat. Och sen har jag läst en bok. I fyra timmar har jag legat och läst Harry Potter och det fördömda barnet, en julklapp. Jag älskar Harry Potters värld och grät efter två sidor och sedan med jämna mellanrum genom hela boken. Nu är jag sugen på att läsa alla de andra böckerna igen, samt kolla på filmerna! Tur att jag har ett helt jullov på mig :) 



Kommentarer
Postat av: mammatillmirakel.blogg.se

ser fram emot att läsa den här ännu mer när jag läste ditt inlägg. Ha det fint! <3

2016-12-27 @ 12:27:27
URL: http://mammatillmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0