Inget slappande

Skrivet den: 2016-01-04 kl. 18:50:25 / Kategori: Thailand 2015/2016
Då det inte fanns någon strand idag fanns det heller ingen anledning att varva ner vid poolen. Så istället för det stack jag ut på en löprunda. Det var först tänkt som en PW men jag hann ju inte utanför hotellet innan jag började springa istället. Gud vad härligt det var att få sträcka på benen! Sicksacka mellan turister, peppande musik i öronen, en solnedgång bredvid mig, ja de kunde inte varit bättre. Svetten rann av mig med som aldrig förr vilket inte är en alltför tråkig känsla. Tyvärr inger den mig en falsk känsla av att jag tagit ut mig fullständigt, vilket jag inte har, men strunt samma. Löpturens längd och hastighet får mer än godkänt ändå. Doppet i poolen direkt efteråt också ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0