En vanlig söndag

Skrivet den: 2017-04-16 kl. 08:18:10 / Kategori: That is that

God morgon!

Igår slappade jag bara, åt popcorn och läste ut min bok. Idag är det dags att gå tillbaka till vardagen lite mer ( på en söndag, känns som ett skämt ). Jag vaknade tidigt så jag har varit en runda på maxi och handlat frukost och lite förnödenheter. Nu ska jag packa upp och fixa lite här hemma innan det blir lunch med Carro som är nere från Göteborg :) 

Blandat med bilder från Island. Bland annat en bild från Norrskensturen tagen med en riktig kamera ;) Där är också en bild på hotellet och en på glaciären. Jag tror inte att jag har så mycket mer om Island sedan. Ev min shopping då kanske ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0