Trött lärare

Skrivet den: 2017-04-07 kl. 06:50:55 / Kategori: That is that

Här är en trött lärare just nu. Eller trött Desirée kanske, för det är inte bara jobbet som kör slut på mig! Just nu är det mycket! 


Det nya passet kördes igår igen, chefen var där och skulle utvärdera och filma så självklar gick det åt helvete. På ett ställe hade jag inte ens rätt låt.. Etta inte gå på det uppföljningsmötet!! 

Resan börjar närma sig också, på tisdag drar jag, tillsammans med svärmor, till Island. Tyvärr krånglar våra utflykter och en tur är betald men tydligen inte bokad. Så jag håller på att maila med kundtjänst fram och tillbaka här..

Gnällig som få! Men det är inte bara tråkigheter! Igår så blev jag och syrran medbjudna på handboll av Anna, och vi fick se en spännande match, även om serien redan var avgjord. Helgen innehåller också en hel del trevligheter, men jag hoppas kunna få vila lite också! 



Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

puh, jag är en trött lärare också. Tungt.

Svar: Men vi kör ett sista ryck, sedan är det påsklov :)
Desiree Persson

2017-04-07 @ 06:56:46
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0