Vardagen hände!

Skrivet den: 2017-04-22 kl. 16:51:59 / Kategori: That is that

Här har det varit tyst några dagar. Jag är ju sällan så skriv här som jag är under olika resor. Och sedan vi kom hem från Island har det varit vardag. Mycket jobb, en del gym, tidiga morgnar och en hel del powernaps faktiskt. 


Idag hade jag en aktiv förmiddag. Jag plockade undan efter igår, lagade mina matlådor inför nästa vecka och stack iväg på ett spinningpass, allt innan halv elva. Efter det blev det inte så mycket mer, utan jag kollade klart på en serie. Jag fastnade i soffan helt enkelt.. 

Tvingade mig upp därifrån (blev rastlös efter ett tag) och satte igång med lite pyssel. Jag har tänkt på att fixa ljuslyktor till kommande fest ett tag, så det var dags att ta fram lilla limpistolen igen :) Jag blev rätt nöjd med resultatet faktiskt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0