En PT som heter Adam

Skrivet den: 2017-08-02 kl. 20:03:55 / Kategori: That is that

Kan inte påstå att Adam är någon ny bekantskap då han också jobbar på Actic. Dock lite mer seriöst än mig ;) 


Men idag gav jag mig på min första (men absolut inte sista!!!) PT-timme. Tre pass har han fixat till mig och idag testade vi benpasset. Så det är såhär man tränar. Det hade jag nästan glömt för jag har nog blivit van vid mina egna. Detta var inte likt något annat och när någon står bredvid och kollar blir man lite bättre helt enkelt. Man vill göra lite bättre ifrån sig och framför allt, man vill inte ge upp!! 

Jag längtar efter träningsvärken imorgon och till nästa gång vi ska träna :)

Bilderna är från ett pass med syrran förra veckan. De träningspassen kommer inte bli desamma länge, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0