8 timmars utflykt med Daniel

Skrivet den: 2017-12-22 kl. 16:19:01 / Kategori: Bali 2017
Att vi varit äkta turister med egen guide i åtta timmar idag är inte dåligt. Att jag gjort det är väl inget speciellt, men Daniel! Herregud :) 

Dagen började inte på bästa sätt med att vi hamnade på en ny dans. Ytterligare en timme med konstig dans. Trodde Daniel skulle strypa mig, tur att jag bär på hans barn ;) Det blev inte bättre heller när vi fortsatte inåt på ön och besökte väveri, träsnideri och en silversmedja.. Ni hör hur det låter va?

Lyckligtvis gick färden vidare uppåt och vi åt lunch med utsikt över vulkanen Batur med "tillhörande" sjö med samma namn. Så fint, trots lite moln. Bilder kan tyvärr aldrig förmedla verkligheten och definitivt inte på sådana här ställen! Därefter blev turen bara bättre. Riktigt bra faktiskt. Om det berättar jag imorgon när jag har mer tid (liggandes vid poolen). 


(null)

(null)
(null)
(null)

(null)

(null)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0