Dags igen

Skrivet den: 2017-12-06 kl. 08:34:45 / Kategori: That is that
Hej, eller vad man nu än säger. 
Jag har inte varit så aktiv här sedan i somras. Det brukar mest vara på semestrar och resor jag bloggar då jag vill spara äventyren extra mycket. Sedan var jag ledig hela sommaren och det var också en sort resa såklart. Därefter kom vardagen tillbaka med jobb och annat som hör vardagen till. 

Men eftersom jag skriver nu igen så är det självklart en resa på gång. Om en och en halv vecka reser jag och Daniel till Bali, Indonesien och utmanar ödet lite med vulkanen där. 

Jag tjuvstartar lite med att börja skriva redan nu. Vi har, förutom Bali, två andra stora äventyr framför oss. Förra veckan så skrev vi kontrakt på ett hus så i februari så blir vi husägare. Och det gillar vi såklart eftersom jag ser ut såhär just nu 

(null)

I april/maj så blir vi tre :) Kunde inte varit lyckligare just nu, så "följ med på vår resa" under 2018. Den kommer bli allt annat än lugn! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0