Förvånade?

Skrivet den: 2017-12-18 kl. 18:38:31 / Kategori: Bali 2017
Vi hittade till gymmet :) vilket inte är dåligt för det här hotellet har tusen gångar åt olika håll som ser likadana ut. Förresten så började det droppa lite på oss vid poolen. 

Gymmet var inte det bästa hotellgym jag varit på, (tror att det är Kroatien faktiskt) men inte det sämsta heller (där ligger Portugal och Turkiet bra på det). Jag letade upp en matta och lätta vikter, sedan gick jag in i "salen". Tillsammans med ett gummiband medtaget hemifrån fick jag ihop Adams övningar himla bra. Lyxade därför till det med fyra varv istället för tre när jag ändå väntade på att Daniel skulle bli klar. 

"Kom man inte i form innan semestern, så får man göra det på semestern istället" 


(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0