Ingen ursäkt att inte träna!

Skrivet den: 2017-12-07 kl. 08:32:16 / Kategori: That is that
Att vara gravid är ingen ursäkt för att inte träna. Man måste förebereda kroppen på vad som komma skall. (Det finns såklart de som inte kan träna av olika anledningar under graviditeten, men för mig finns det inget alternativ.) 

Däremot är det superviktigt att veta hur man ska träna. För mig, som ändå får kallas van vid tyngre styrketräning har den biten varit jättesvår. Utan mina PT-timmar med Adam hade det aldrig gått. Så varannan torsdag går jag till gymmet en timme innan jobbet och kör med honom. Eller han kör med mig. Och han har sån jävla koll! På exakt villka övningar jag ska köra och hur jag ska göra dem. Hur min kropp förändras och framförallt vad magmusklerna håller på med. Jag hade verkligen inte haft en susning utan honom! Just nu mår jag sådär äckligt bra som man gör efter ett pass. Just nu känner jag mig stark och pigg och ingenting är omöjligt :) 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0