Julveckan

Skrivet den: 2017-12-11 kl. 07:34:17 / Kategori: That is that
Då vi återigen smiter iväg under julafton och kringliggande dagar har vi börjat att fira jul med familjerna redan nu. I helgen var vi hemma hos Daniels föräldrar för lite julmat och vi delade ut våra julklappar till dem. Vi fick också julklapp från Sara, Emil och Oliver, ett presentkort på IKEA. Mycket användbart till framtiden :) 

Vi lämnade katten till Daniels föräldrar också. Hon ska få bo där några veckor nu när vi först ska iväg (vi har andra som passar lägenheten, men då fick det inte ingå katt, haha), sen kommer det en eller flera visningar av vårt kära hem och en katt där då är heller inte att föredra. 

Sista arbetsveckan för mig detta året inleds med julpyssel för halva skolan. Vi ska pyssla och ha oss hela dagen. Mer julfirande blir det sen på onsdag hemma hos mina föräldrar. 

Jag roade mig förresten med att slå in lite julklappar i lördags. Det var sådär lagom många. Inte för många så att man hann tröttna utan tyckte det var rätt så roligt hela tiden, perfekt. Roligast hade jag med att slå in julklappen till Sara och Emil. De hade önskat sig ett stekjärn ;) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0