Vår lille

Skrivet den: 2017-12-14 kl. 20:32:06 / Kategori: That is that
I tisdags var vi med om det mest underbara. Ett positivt ultraljud! Jag kan nu lägga det gamla ultraljudet för 1,5 år sedan bakom mig och istället kolla på bilderna från detta. För vi fick se en bebis i magen. En glad och livlig sådan som vi fick putta lite på och där jag fick upp och gå en liten runda för att få en ny vinkel. Så trotsig redan helt enkelt. 

Det är lite svårt att fatta faktiskt. Att "det där" finns i min mage och att vi ska bli föräldrar. Lyckan är ju total. Och Daniel fick slänga sig med frasen "män gör män", för det är ju en liten pojke där inne. 

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh finaste gossen! 🙈❤️

2017-12-15 @ 05:01:29
URL: http://www.nouw.com/feliciajuni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0