Where is the sun?!

Skrivet den: 2017-12-20 kl. 19:37:57 / Kategori: Bali 2017
Idag har vi inte sett solen alls och det har regnat från tidig morgon till sen kväll. Fördelen var ändå att vi var rätt förberedda på det idag och hade planerat efter det också. Så efter frukosten gick vi upp och vilade innan vi stack till gymmet. Jag klistrade ihop ett tabatapass till mig själv och Daniel gav sig på löpbandet. Efter det gick vi och bokade två utflykter för de nästkommande två dagarna, gick och köpte lite snacks och kollade på tre avsnitt av en serie vi hade med oss på paddan. En rätt lugn dag egentligen. 

Vad är det övrigt för dag? Jo den 20 december vilket betyder att jag och Daniel har varit tillsammans i 15 år idag. 15 år var det ja, herregud! Det blev en dejt på det såklart och vi åt indonesiskt dagen till ära. :) 

(Jag vet att bilderna är i tråkigaste laget än så länge, jobbar på det!) 

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0