God morgon!

Skrivet den: 2017-07-08 kl. 09:01:42 / Kategori: That is that

Det var en lång resa hem trots den korta flygtiden på 2 h och 10 min. Men först var det buss i en timme, båt i 45 min, buss i 45 min till, flyg i dryga 2 timmar, tåg i 20 min och sedan buss i 1h 45 min igen. Eftersom vi landade så sent gick det inga tåg utan vi fick ta nattbussen till Kristianstad. Det var faktiskt mycket smidigare än vad jag trodde så tummen upp för det! Jag stapplade väl in i lägenheten vid fyra på morgonen ungefär. Nu har jag fått sova några timmar, men långt ifrån tillräckligt. Planerna idag är inte många utan jag kommer nog ligga kvar i sängen ett tag till :) 



Välkommen hem till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0