Maaaaaat

Skrivet den: 2017-07-02 kl. 19:08:42 / Kategori: Kroatien 2017

Efter bara en kort stund vid poolen gav jag upp och stack till gymmet istället. Gud vad skönt det var med de välbekanta rörelserna. Gymmet här är också ett av de bästa hotellgymmen jag varit på, och jag har varit på en del. Tyvärr kunde jag inte ta så mycket bilder eftersom där var en del folk, men det kommer säkert fler tillfällen ;) 


Vår kvällsmat däremot var väldigt fotovänlig och vi har ätit riktigt goda burgare. Samtidigt som vi åt så hopade sig molnen och det mullrade en del på håll. När vi ätit upp sprang vi därför till Konzum och handlade förnödenheter till rummet och sedan till en turistshop för att köpa cyklop och snorkel till mamma ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0