Pizza, pasta, Kroatien!

Skrivet den: 2017-07-01 kl. 21:54:59 / Kategori: Kroatien 2017

Okej ingen pasta kanske, men pizza och Kroatien :) 


Molnen hopade sig på eftermiddagen och ett tag regnade det till och med lite på oss. Då valde vi att gå och lägga oss i relaxavdelningen (med inomhuspool och jacuzzi) istället för vid poolen där ute efter vår tur på byn. Genom ett grymt wi-fi här och mormors C-more kollade på Malmö-matchen. Detta blev lite annorlunda då mamma också hade pling på sin telefon som hon inte kunde stänga av så vi visste två min innan målen vad som skulle hända. Ett riktigt antiklimax kan jag tala om, haha! 

Efter fotbollen blev det pizza. Tre gånger har vi gått förbi restaurangen och siktet var inställt på pizza. Så blev det, och det blev riktigt bra! Ost i överflöd, det gillar jag. Salami också ;) Det enda jag egentligen kan klaga på är väl min ruccola-sallad som ser mer ut som spenat. 

En mycket trevlig kväll! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0