Power i Kroatien

Skrivet den: 2017-07-06 kl. 16:00:00 / Kategori: Kroatien 2017

Vill man så går det. Efter all god mat så känns kroppen såklart sådär. Den är ju inte lika "tight" som hemma såklart och ibland känns det okej, ibland mindre okej. När det känns mindre okej går man till gymmet! 


Som jag skrev tidigare i veckan så är gymmet här faktiskt väldigt bra. Jag körde ett ryggpass tidigare i veckan och igår var det ostarnas tur. Då kollade jag även upp om det skulle gå att köra igenom power-passet och jo, de skulle fungera. Så det körde jag idag! Torsdag är ju ändå powerdagen. Sjukt svettigt och helt underbart. Fast det är såklart roligare med mina medlemmar på gymmet ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0