Lyxtorsdag!

Skrivet den: 2017-06-29 kl. 09:06:31 / Kategori: That is that

Idag är det torsdag och det ska regna hela dagen. Blä och mysigt på samma gång. 


Dagen kommer gå till att packa och fixa saker inför resan. Jag har varit uppe i några timmar redan och börjat slänga ner saker i resväskan :) Det är så svårt att veta vad man ska ha med sig. Massor av shorts och linnen och bikinis såklart men jag vet inte hur mycket "finkläder" till kvällarna jag ska ta. Där är det lättare att packa till Thailand då svaret är inga alls! 

Nu på förmiddagen tänkte jag värma upp bikinin lite och vänja huvudet vid avslappning genom att spendera några timmar på hälsa och helhet med syrran. Jag kan inte komma på ett bättre tillfälle för detta än en grå torsdag eller hur? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0