Måndag v25

Skrivet den: 2017-06-19 kl. 07:38:21 / Kategori: That is that

God morgon! 

Det var nästan med sorg i hjärtat jag cyklade till jobbet idag. Undras när jag kommer trampa till Åhus nästa gång, och jag kommer sakna den konditionsträningen jag får "gratis" genom att cykla till jobbet. 

Men men, nu är det två arbetsdagar kvar innan jag ger mig på mitt första sommarlov sedan tvåan på gymnasiet. Något som jag känner en blandning av glädje och stress över. Det ska vara otroligt härligt att vara ledig, men jag är orolig över att inte utnyttja ledigheten och "slösa" bort den. (Ja, jag är löjlig, jag vet) 

Det är också lite på grund av mitt sommarlov som jag väljer att ta upp bloggen mer aktivit igen. Jag bloggar ju när jag har semester och är ledig och det är ju precis det som jag ska vara nu :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0