Ny morgonpromenad, ny podd

Skrivet den: 2017-06-27 kl. 07:21:01 / Kategori: That is that

God morgon! Idag är det tisdag och sjunde dagen på mitt sommarlov. 


Det var egentligen inte förrän igår som det kändes på riktigt, för innan dess har det bara känts som helg i och med midsommarfirandet. Igår hade vi utflyktsplaner med fam Nilsson som ställdes in på grund av sjukdom (Daniel). Istället blev det en morgonpromenad, en tur tull gymmet, en tur till Linda i Balsby och sedan Big Bang theory-marathon på kvällen. 

Men idag är det en ny dag och jag ställde klockan på tidigt. Morgonpromenaden måste hinnas med då jag försöker få det till en vana. Jag hatar egentligen att gå, men på morgonen fungerar det helt okej. Jag lyssnar på poddar samtidigt, och tar gärna emot tips. Igår lyssnade jag på Kjell Enhagers vinterprat från 2015 tror jag. Superbra och jag laddade med massor av positiv energi. Idag föll mitt val på en ny podd jag hittat som jag inte minns namnet på och inte kommer kolla upp heller, då den ör så otroligt dålig! Två unga tjejer som nyss tagit studenten som bara pratar skit. Så istället för att insupa positiv energi kommer jag vara svinsur när jag väl kommer hem (halvvägs nu, orkade inte lyssna mer utan började skriva här istället) 

Vädret är med mig i alla fall, och jag har en del skoj inplanerat idag, jag får tänka på det :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0