Rachel och Jonathan

Skrivet den: 2017-06-24 kl. 17:21:49 / Kategori: That is that

För lite mer än tio år sedan åkte jag till USA, New Jersey för att bo och arbeta hos familjen Monane. Ett helt underbart år jag har underbara minnen ifrån och ofta tänker på. 


Idag är de två barnen jag tog hand om 22 och 25 och på genomresa genom Europa och idag har de fått åka bil med mig genom Skåne. Jag hämtade dem i Malmö imorse och körde dem till Åhus för en sen lunch på bistron vid stranden. En liten guidad tur i byn blev det också innan Audin gick till stan. Kaffe hos oss och sedan lämnade jag dem vid tåget mot Malmö igen. Det var så roligt att träffa dem och vi har pratat oavbrutet. Jag tog lite bilder när vi va och åt men inte mer än så tyvärr. Jag fick däremot se någon äta pizzasallad för första gången i sitt liv, vilket var skoj :) 

En underbar dag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0