Gårdagskvällen

Skrivet den: 2017-03-12 kl. 06:54:55 / Kategori: That is that

Gårdagen blev en typisk lördagskväll. Vi började med en timmes bowling tillsammans med fina vänner för att sedan åka till biljard och äta. Äntligen fick Daniel smaka den där burgaren som jag höjt till skyarna. Och han gjorde samma sak!! Man får vänta väldigt länge på dem, så länge att man hinner bli irriterad, men sen när man äntligen får dem var det värt varenda minut väntade. Jag som fortfarande har en del att ta igen efter Dubai tog en kycklingsallad som också var god. 

 
Vi avslutade kvällen med att se de sista tio minuterna av Melodifestivalen och jag har nu hört två låtar därifrån. (Antagligen har jag hört alla utan att veta om de!) 
 
 
Förresten, jag vann bowlingen på vår bana ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0