Inte kidnappad

Skrivet den: 2017-05-06 kl. 08:52:07 / Kategori: That is that

Jag vart inte kidnappad igår eftersom jag följde med frivilligt, men kollegorna lurade iväg mig på äventyr för att fira min födelsedag. Cathrin har haft alldeles för roligt med alla hemligheter om detta, och att få lämna mig, kontrollfreak deluxe, ovetandes. 


Vi hamnade på äventyrsgolfen! Verkligen superroligt, jag har bara gjort det en gång innan för sex år sedan kanske. Tyvärr är jag rätt dålig på golf. Fast jag kom varken sist (Micke) eller först (Cathrin och Linda, jag kommer få höra detta) 

Efteråt blev det hos mat och många skratt. Det är sällan jag skrattar så mycket som med detta gänget! Tack så jättemycket för en trevlig kväll!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0