Babyshower

Skrivet den: 2018-04-08 kl. 17:56:34 / Kategori: That is that
Idag blev jag överraskad av en väldans massa vänner som ordnat en babyshower för mig och mini. Att det skulle komma en sådan visste jag väl på ett sätt, och hoppades såklart, men inte var eller när eller på vilket sätt. Men det blev inget utlovat bullbak hos Alex idag utan istället god mat och fika, lekar, frågesport och presenter :) och toppenväder!! 

Jag har fått provsmaka barnmat för att sedan gissa smakerna (helt omöjligt och jag fick en massa hjälp). Jag lovade att testa dessa på Daniel också och bildbevis ville de med ha ;) Sedan har de gissat min omkrets där Felicia var absolut bäst men det hävdades att hon fuskade genom att mäta sin egen mage. Sex dagar skiljer det ju på de små liven som växer i våra magar. Frågesporten vann sedan jag där allt mitt googlande faktiskt gav utdelning, haha! 

Tack så jättemycket för en underbar eftermiddag underbara ni! Och tack för alla presenter!! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0