Barnvagn

Skrivet den: 2018-04-09 kl. 11:37:44 / Kategori: That is that
I lördags var vi och hämtade barnvagnen vi beställde för ett par månader sedan. Vilken mysig och konstig känsla det var att rulla ut den från butiken och sedan in i huset. Både jag och Daniel fnittrade i bilen efteråt. 

Ganska snabbt visste jag vilken vagn jag ville springa runt. Sedan har jag hämtat inspiration från vänner och en hel del tid har lagts på att läsa på om vagnar och kolla på youtubeklipp om detta. Så vi testade inte speciellt många olika vagnar när det väl var dags att välja. Det blev en Bugaboo Buffalo Classic+ collection (grå) som nu står inne på lillemans rum och väntar. Där finns också ett babyskydd till bilen så dubbelcheck på bebislistan i helgen :)

Tack mamma och pappa för vagnen!! 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0