Bilder från huset

Skrivet den: 2018-04-30 kl. 11:22:50 / Kategori: Huset 2018
Upptäckte att jag varit väldigt dålig på att lägga upp bilder på huset. Jag är också väldigt dålig på före-bilder, då vi hinner börja på alla projekt innan jag kommer på att jag borde ta lite bilder på hur det såg ut innan. 

För ett par veckor sedan blev vi klara med allrummet där uppe. Väggar och tak har målats och nya lister satts upp. Nu är det fönsterkarmar och möbler bara. Möbelbiten är såklart det roligaste och jag har en hel del planer ;) En soffa är beställd från Mio och vi har lagt en lagom stor beställning från ikea med som kommer hem till oss i mitten av maj. 

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0