En dag på stranden

Skrivet den: 2018-04-05 kl. 18:22:10 / Kategori: That is that
Nja en dag på stranden är väl fel rubrik här. Lunch på stranden kanske. Idag var jag riktigt segstartad (ja, jag har sådana dagar också, lovar!) Lyckligtvis hade jag bestämt korvlunch med syrran på stranden så att jag kom upp ur soffan. Så vi packade kylväskan, picknickfilten och körde och köpte det vi behövde för att grilla lite korv och njuta av frisk luft. Jämfört med förra gången blev det en kortare promenad innan vi avnjöt lunchen. Men den friska luften gjorde oss lika pigga som sist och efteråt smittade Veras energi av sig. Så jag har fått en del gjort ändå :) 

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0