Halv åtta hos mig

Skrivet den: 2018-04-07 kl. 08:04:48 / Kategori: That is that
God morgon fina! Hoppas ni sovit gott! Jag har sovit riktigt dåligt på grund av allt socker jag åt igår. Värre än alkohol säger jag bara. 

Igår var det halv åtta hos mig. Som jag längtat och förberett inför detta. Menyn skickades ut i måndags och såg ut såhär: 

Förrätt:
Mexikansk soppa med nötfärs och majs tillsammans med ugnsrostade tortillabröd med smak av rosmarin och vitlök. 

Huvudrätt: 
Quesadillas med tre sorters ost, strimlad kyckling och salsa med mango och papaya.

Efterrätt:
Choklad på tre vis, behöver inte säga mer än så!

(Matlagning är inte min grej, även om jag var riktigt nöjd här. Skulle ni mot all förmodan undra hur jag gjort något får ni hojta)

Så på detta gick jag in och körde mexikanskt hela vägen. Fördrinken blev en tequila sunrise utan tequila och på bordet fanns allt från Corona och lime till tacochips och kaktusar. Jag hade också lyckats hitta en spellista på Spotify som hette "mexican dinner party" :) 


Kvällen var mycket trevlig, även om det blir en hel del tid i köket när man ska servera trerätters och man tänker bara på nästa rätt hela tiden. Så jag var glad när efterrätten stod på bordet. Men tjejerna fick gå husesyn precis som i programmet och det passade ju bra här :) Och vi traggar ju på som vanligt! 


Tack för kvällen tjejer, hoppas ni gav mig höga poäng nu ;) 


(null)



(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Men åååh, så gott!

2018-04-07 @ 20:08:39
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0