Ledig fredag

Skrivet den: 2018-04-20 kl. 20:47:03 / Kategori: That is that
Idag har jag haft en ledig fredag bara sådär och vädret kunde ju inte varit bättre. Strålande sol från morgon till kväll :) 

Jag började dagen med sovmorgon och under förmiddagen fixade jag lite på ovanvåningen där väggar och tak nu fått både färg och lister. Det är så jäkla fint där uppe. Jag gav elementen lite färg och även delar av trappan fick sig en ny omgång. Sen gick jag ut och solade/lekte i trädgården. 

Familjen Nilsson har varit här ikväll och efter en kompromiss mellan mig och Daniel (jag ville äta utomhus, han ville äta hemma) delade vi en pizza i solen på framsidan. Helt underbart väder verkligen! Helt underbar dag :) 

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0