Mammaledig

Skrivet den: 2018-04-27 kl. 15:49:04 / Kategori: That is that
Idag var min sista dag på jobbet på ett bra tag. Det kändes helt okej hela dagen, som om det bara skulle vara lov ungefär. Men så är det ju inte. På onsdag är alla tillbaka och vardagen fortsätter utan mig. Gud vad jag kommer sakna jobbet, eleverna och kollegorna. Jag har varit okej med att "sluta" och till och med längtat ett tag. Men nu känner jag mig bara utanför och obehövd om det är ett ord. Förhoppningsvis kommer det snart någon som behöver mig riktigt mycket :) 

Eleverna "firade" mig och mini med en liten babyshower med fika och lekar och present. Jag har fått en bok med lycka-till-meddelande och fina hälsningar. Jag både grät och skrattade högt när jag läste den här hemma. Och jag grät när jag lämnade jobbet också. 

Samtidigt har jag hunnit med allt som jag ville hinna med. Jag har fått hem mina grejer, satt de betyg som jag ville och plockat undan och fixat till mina kollegor på bästa sätt. (Tror jag) 

Så nu kör vi! Undras hur det här kommer bli!! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0