Tre poäng till Malmö

Skrivet den: 2018-04-02 kl. 23:01:25 / Kategori: That is that
Premiären för Malmö är avklarad och det blev tre poäng uppe i Borås idag. Bilfärden hem blir alltid så mycket lättare efter himmelsblått vunnit! (Och när Daniel kör hela biten så att jag slipper, bäst är han!) 

Det var härlig stämning på plats även om vi inte stod nästan mitt i smeten som vi brukar. Vi hade visserligen sittplats med stod upp hela matchen. Jag satt ner i halvtid bara. Mål bjöds det på också. Malmö rivstartade med mål i 86 sekunden (!) och öppnade riktigt starkt. Elfsborgs 1-1-mål kom efter att de fått anfalla alldeles för mycket under några minuter, men 2-1 till Malmö kom ganska snabbt därefter så. Ibland brilerjade Malmö med grymt försvar och härliga löpningar men offensivt kändes det sådär sista biten faktiskt. Det fanns lägen, men jag tycker att de skulle kommit till ännu fler avslut. 

Aja, det var min amatöranalys ;) Som jag saknat allsvenskan!! Hoppas lilleman också är nöjd, men det tror jag. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0