Trött, gravid födelsedagsgris

Skrivet den: 2018-04-26 kl. 19:59:25 / Kategori: That is that
Jodå, en gris här! Idag blir jag hela 31 och det är inte lika galet som 30. Nej, det har varit rätt lugnt faktiskt. En del meddelande med grattis och eleverna har sagt grattis. 

Dagen började med frukost med mina fina kollegor. Vi testade ett kök i Rinkaby. Ingen grandfrukost men helt klart prisvärd frukost. Det var också min sista dag med några av dem innan mammaledigheten så det var värt att lyxa till det lite extra idag. 

Nu på eftermiddagen kom mina föräldrar förbi med mormor och farmor. De har inte varit i huset innan så vi passade på idag. Syrran har också varit här. Jag har fått massor av fina blommor att ha ute, och presentkort och pengar till utemöbler. Sommar i huset, som jag längtar! 

Nu ska jag slappa framför tvn en stund innan det är dags att gå och lägga sig. Imorgon är det min sista arbetsdag på ett bra tag. En riktigt konstig känsla!! 

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0