3 månader

Skrivet den: 2018-08-19 kl. 21:31:21 / Kategori: Elliot
Idag är det den 19 augusti och Elliot är nu hela tre månader gammal. Min fina kille som jag njuter av så mycket varje dag. Det är helt underbart att se hur han utvecklas hela tiden och vi njuter och myser av vår familj.

Idag är det dock mest jag som firat. Detta genom att överlåta det tidiga morgonpasset till pappan i huset för att först ta en sovmorgon och sedan sticka till gymmet helt själv för första gången sedan lillkillen kom till världen. Det var party och hög musik både i bilen och i mina hörlurar denna söndagsmorgon! :)

Jag har faktiskt gått ner alla gravidkilona nu och hade på mig mina smal-jeans idag. De där  jeansen som inte ens passade alla dagar innan graviditen heller. 

En bra söndag helt enkelt och imorgon är det måndag igen. Jag älskar måndagar :) :) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0