Babysim

Skrivet den: 2018-08-22 kl. 16:31:42 / Kategori: Elliot
Idag har vi badat, Elliot och jag :) Vi har varit på tivolibadets babysim  Denna mamman har varit orolig för hur det skulle gå länge nu. Det är en hel del att tänka på faktiskt och Daniel har skrattat åt mig mer än en gång över mitt velande och min osäkerhet. 

Redan i entrén stötte jag på två andra mammor som säkert kände exakt samma nervositet som jag gjorde. Det visade sedan att det bara var en baby till som skulle vara med i vår grupp som bestod av fyra pojkar. Elliot trivdes i vattnet. Han reagerade knappt över huvud taget när vi gick i, så varken ris eller ros från honom. Jag däremot är väldigt glad. Framförallt över att Elliot inte hatade att bada, eller tyckte det var läskigt, men också för att allt gick så bra med allt runtomkring med ombyte och sånt. 

Det enda negativa var väl att vi båda var trötta efteråt. Elliot sov i bilen hem och sedan var han nöjd. För mig blev det därför svårare att få vila lite ;) 

(null)


En inte lika glad,men mycket yngre, Elliot som badar här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0