Elliot på gymmet

Skrivet den: 2018-08-13 kl. 20:21:44 / Kategori: That is that
Vädret idag ställde in den planerade promenaden med efterföljande styrkeövningar i trädgården. Typiskt! Planen ändrades då istället till gymmet men jag trodde aldrig att jag skulle ta mig i kragen och faktiskt åka dit... Men, efter att jag pratat med Adam som hittade en liten lucka för mig idag så var jag ju tvungen. Jag vet inte alls vad jag vågar ge mig på för övningar, och framför allt inte magövningar. Musklerna på magen (vet inte hur han ens kunde hitta några..) fick mer än godkänt. Jag fick också tips på övningar och pass att köra där mina gamla schema, fast baklänges, skulle fungera alldeles utmärkt. 

Eftersom vi ändå var på plats passade jag på att träna lite såklart. Det är annorlunda träning med en tremånaders bebis bredvid sig. Roligt för min lille kille är så fin, och mer varierat för man vet inte hur många reps man kommer hinna med. Idag blev det riktigt lyckat för Elliot tröttnade på sin matta samtidigt som jag skulle ligga ner på min, men både höftlyften och magövningen gick att göra med honom ståendes på magen :) Det var helt underbart att träna samtidigt som man lekte med honom. Det gillades av oss båda två för mitt i den där magövningen fick jag höra hans skratt för första gången någonsin. Det ljuvligaste ljud jag hört i hela mitt liv! (Där tappade jag definitivt räkningen mitt i övningen, haha!) 

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0