Ingen Daniel

Skrivet den: 2018-08-06 kl. 08:29:05 / Kategori: Elliot
Då var Daniels semester slut och det är jag och Elliot kvar nu. Hur länge det ska vara vi två vet vi faktiskt inte eftersom vi fortfarande inte har bestämt hur vi ska dela upp ledigheten och tiden med vår lille bebis :) Det kommer i alla fall vara jag som är hemma fram tills årsskiftet, sen får vi se. 

För att visa för sin mamma hur det här kommer fungera har lille bebisen vaknat varannan timme för mat genom hela natten. Däremellan har vi snurrat och sparkat och haft oss, samt vägrat ligga i den egna sängen. Jag tycker det är dags för fasta rutiner helt enkelt. Det är också dags för frukost. För MIG! ;) 

PS, han valde att snurra i lördags (4/8) från rygg till sidan till mage på ca 8 minuter :) 

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0