David Batra

Skrivet den: 2018-02-18 kl. 07:08:10 / Kategori: That is that
God morgon fina ni! 

Här ligger jag vaken en tidig söndagsmorgon och kan inte sova mer. Min dygnsrytm är som den är och tidiga morgnar är min lott i livet tydligen ;) 

Ändå var jag uppe rätt sent igår. Med mina mått mätt. Jag och Daniel med sällskap var och kollade på David Batra igår som gästade stan och arenan. (Jag kommer verkligen sakna att bo så nära allt.) På biljetten stod det rad två och jag tänkte att det var rad två uppe på läktaren någonstans. Nejdå, det var verkligen rad två helt och hållet, så vi satt ju jättenära! 

Batra var superbra med en hög standard hela tiden. Efteråt jämförde vi lite med när vi kollade på Johan Glans. Glans hade fler kissa-på-sig-av-skratt-stunder, men också en del tabbar, medan då Batra höll en jämnare nivå innehållandes något blöt-i-byxan-moment.

Vi är i alla fall supernöjda med kvällen!! 

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0