Helt slut!

Skrivet den: 2018-02-24 kl. 16:44:56 / Kategori: That is that
Denna gravida kvinna kommer inte göra många knop till. Jag är helt slut! Och det är säkert resten av sällskapet också, för idag har vi sprungit med möbler. Eller andra har sprungit med möbler, jag har sprungit med kassar och kört bil. 

Redan när vi fick huset den första februari hade jag planer på att vi skulle köra det stora lasset denna helg men efter hand som veckorna gick, och det enda vi gjorde var att måla allt vi kunde, kändes det svårt. Men så sent som i tisdags blev det bestämt att vi skulle ta de största grejerna i släpet idag. Det räckte med ett varv med släp och ytterligare två med bil och tryckeribilen innan det mesta var på plats. Plus att vi inte orkat ett runda till. 

Köket är rätt upplockat och sängen är ihopskruvad och bäddad, det är allt jag bryr mig om. Jag är inte säker, men tror att vi är Åhusbor nu, hihi! 

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0