Ny vecka, igen

Skrivet den: 2018-02-12 kl. 07:28:59 / Kategori: That is that
God morgon!
I lördags var det en ledig dag. Igår, not so much! Dagen spenderades i huset där jag antingen hade en slipmaskin eller en pensel i handen. Alla föräldrar var där också och det målades verkligen hela tiden. Och det går framåt. Vilket gör att det börjar bli dags för mig och Daniel att planera nästa steg. Vad kommer efter målningen? 
 
Nu har vi en arbetsvecka framför oss där jag räknar ner dagarna till lovet nästa vecka. I need it! 
 
 
Det syns inte, men jag är faktiskt rätt glad under den där masken. Speciellt eftersom den där trappan faktiskt har fått sig ett första lager med vit färg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0