Vad ska jag med detta till?!

Skrivet den: 2018-02-09 kl. 06:23:14 / Kategori: That is that
Igår så kom ännu en body hem med posten. Nu har jag inte beställt mer och tänker väl inte göra heller. Resten får köpas när det börjar närma sig på rikigt. Men jag förstår inte riktigt vad de här små kläderna gör hemma hos oss! Att hålla i dem är en sådan otrolig känsla som nog aldrig kommer sjunka in. Jag kommer aldrig förstå att vi ska ha barn. 
 
Anledningen till att jag betställt från första början är att jag nu börjar få lite rabattkoder från olika bäbis-sidor. 100 kr här och 100 kr där. Annars är väl planen att börja beta av de där listorna på saker man behöver när vi är i Ullared. Och när vi är på plats i huset också kanske ;) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0