I träningens tecken

Skrivet den: 2018-01-18 kl. 18:27:47 / Kategori: That is that
Denna dag har gått i träningens tecken. Jag började dagen med en timme med Adam. Han hade ett nytt pass till mig som kändes superbra. Jag tror till och med att jag kanske har lite träningsvärk imorgon. 

Adam har dessutom mammaträning en timme i veckan på gymmet nu under våren. Så jag tänkte ragga ihop alla gravida jag känner så att gruppen fortsätter till hösten för då vill jag gå!! 

Efter en arbetsdag är jag sedan tillbaka på samma ställe. Då gymväskan lämnas på gymmet efter PT-timmarna var jag tvungen att gå och hämta den och jag tänker ju inte gå till gymmet utan att träna också. Så därför sitter jag nu på cykeln (den där slappa med armstöd, fungerar bäst med magen) och tänkte ta en 20-30 min här. Målet är att jag ska klara hela tiden utan att behöva ta en kisspaus ;) 

Kroppen för övrigt känns bra men svagare. Dock inte svag. Inga gravidåtkommor förutom den växande magen (samt rumpa och höfter då med såklart). Jag kan inte hålla samma tempo vid promenader som tidigare utan det går lite långsammare. Jag känner mig som vanligt helt enkelt förutom på morgnar och kvällar när någon knuffar lite inifrån. 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0