Mitt skrivbord del 84

Skrivet den: 2018-07-11 kl. 20:06:06 / Kategori: Huset 2018
"I hus blir man aldrig klar"

Dagens utflykt gick mot Helsingborgshållet där bauhaus, ikea och väla besöktes. Elliots längsta tur än så länge faktiskt, men en biltur på 1,5 timme fungerade utmärkt. Han är mer vaken nu men oftast nöjd med att ligga i vagnen och skratta och titta på leksaker. Fungerar inte det för stunden är han lika nöjd uppe i famnen hos mig eller Daniel. Inköp gjordes och alla projekt kommer upp efter hand som de är "klara".

För inte ens sakerna som man tror är klara är klara. Trappan till exempel: efter att mattorna och spaljéerna var på plats var vi klara. Icke! Senast igår så fixades det lister och jag målade lite smått. Men NU är trappan klar!! 

Mitt skrivbord har jag också visat innan men det är inte heller klart! Däremot har jag uppdaterat det lite ;)  Tavlan med bokstäverna köptes på GRANIT, pennorna på søstrerne Grene, och kalendern och anteckningsblocket på Lagerhaus. Nu är det BARA en stol som ska köpas och hyllorna som ska sättas upp. 


(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0