Upp som en sol, ner som en pannkaka!

Skrivet den: 2018-07-31 kl. 10:20:16 / Kategori: Elliot
Precis när jag trodde att vi hade fått rutiner så nej ;) Jag tänker se detta som ett engångstillfälle än så länge! 

För i över en vecka nu har Elliot sovit helt okej på nätterna. Han har somnat någon gång mellan 22.30 och 23.30 och sedan sovit till 03.30-04.30 då han ska ha mat lite snabbt för att sedan somna om igen och vakna vid 06.30-07.30. En dag sov vi till 08.20, hihi. 

För att detta ska fungera försöker vi ha honom vaken så mycket som möjligt på eftermiddagen/kvällen med bara en kort tupplur på 30 min vid 19-20 någon gång. Igår befann vi oss ute på promenad denna tid men min älskade unge skötte sig exemplarisk och låg och lekte och tittade i vagnen fram till 19.30 då han somnade för att sedan vakna av sig själv 20.00 och fortsätta leka i vagnen, lika glad som innan. Herregud vad stolt och glad jag var över att ha fått in dessa rutiner så snyggt. Herregud vad fel jag hade! 

Första nattsmålet skulle han ha vid halv tre och sedan sov han inte djupt igen förrän närmare sju på morgonen. I alla fall inte några längre stunder, vilket betyder att en annan gjort likadant... 

Men inatt går vi tillbaka till rutinerna tycker jag ;) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0